fredag 10 juli 2009

SMINKTIPS!!!!



1. den kostar typ 80 kronor tror jag och den är jätte bra faktist den klumpar inte alls lika mkt som jag trodde den skulle göra så den får det dåliga med den är att den torkar ut väldigt snabbt den får 4,5/5


2.den här mascaran kostar runt 150 och den är nog den sämsta jag köpt !
det kommer ju nästan ingenting när man målar på ?, den är verkligen sämst den enda bra med den är att när det är varmt ute så har jag den för det inte ska "skrika" mascara men annars så är det inte alls bra.. så den får 1,5 / 5

3.den kostar typ 129 tror ja?, den är faktist rätt så bra men om man är sån som andvänder rätt så mkt mascara så klumpar den väldigt mkt men annars är den bra tycker jag och den torkar inte ut lika snabbt för jag fick den när jag fyllde år och den ligger bara där har användt den typ 2 gånger ?men den går 3/5



kommentera gärna om ni tycker nåt annat eller lika:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar